Client case

Renobest

Laat je inspireren door het verhaal van Renobest.

Een toonaangevend bedrijf in badkamer renovaties.

12/06/2024

Renobest werd in 2018 opgericht door Stijn & Tommy, 2 oud-collega’s met beide meer dan 20 jaar ervaring in de sector.

Stijn & Tommy wilde graag groeien in de (badkamer)renovatie sector, maar wisten niet goed hoe. Ze werkten eerst samen met leadgeneratoren, waar hier en daar wel een klant uitkwam, maar wat totaal niet voor naamsbekendheid en visibiliteit voor het bedrijf zorgde.

Ook konden ze niet rekenen op een constante instroom, omdat er soms veel en soms geen leads binnenkwamen. Daarom was ons eerste doel een consistente instroom aan nieuwe aanvragen op te zetten.

En dat is meteen gelukt. Sinds de start van de samenwerking hebben we al verschillende campagnes opgezet die telkens bij het juiste doelpubliek terecht kwamen en zo voor een constante instroom van aanvragen zorgen.

Ondertussen is het bedrijf op korte tijd uitgegroeid tot een bloeiende zaak met meer dan 15 werknemers, allemaal met hun eigen specialisatie in het renoveren van badkamers. En hebben ze onlangs hun gloednieuwe showroom geopend.

9

Kost per offerteaanvraag

180

Aanvragen per maand

2500

Website bezoekers per maand

Het resultaat dat we na jarenlang optimaliseren hebben kunnen bekomen.

Vorige maand hebben we een optimale kost per lead kunnen creëeren. Ook al draait de campagne al enkele jaren, door telkens te blijven optimaliseren kunnen we het resultaat ook blijven verbeteren. In de laatste maand hebben we 1634,79 euro gespendeerd aan deze campagne. Daarmee 81.709 mensen kunnen bereiken, waarvan er 2639 hebben doorgeklikt naar de landingspagina.

Van de bezoekers op de landingspagina hebben er 180 mensen een offerte aangevraagd, wat neerkomt op een kost per lead van slechts 9,08 euro.
Naast het genereren van nieuwe aanvragen en klanten, hebben we Renobest ook met diverse andere zaken geholpen.

Waar we Renobest in ondersteunen

1

Instroom van nieuwe klanten

De eerste uitdaging die we hebben aangepakt was het opzetten van een constante instroom van nieuwe klanten.
2

Aantrekken van kwalitatief personeel

Om de omzetgroei te kunnen verwerken, had Renobest meer specialisten nodig.
Deze hebben we gevonden via een social media campagne.
3

Bedrijfsvideo

Een video die weerspiegelt waar Renobest voor staat: Kwaliteit, expertise & professionaliteit.
4

Client nurturing

Dankzij e-mail sequences krijgen we nu voldoende feedback van klanten en kunnen we hierop bijsturen om de service verder te verbeteren.

Groei 

Groei 

Groei 

Groei 

Wil jij net als Renobest jouw bedrijf opschalen naar het volgende level?

Vul onderstaand formulier in, vertel ons waar je hulp bij kan gebruiken en word ons volgende succesverhaal!

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam